Kampanjaluontoisesti tarjoamme tuotteet ilman kuljetusveloitusta!!
Toimintamme perustuu tuottajiemme varastoon Saksassa, Suomessa ja lähimaissa, josta tilaukset lähtevät suoraan asiakkaallemme tai varastomme kautta edelleen Postin tai vastaavan toimijan kyydillä.
Normaali toimitusaika on 5-15 arkipäivää keskimäärin. Säkkituolit on päämiesten varastoissa pussitusvalmiina, tilausten tultua ne viimeistellään, täytetään, pakataan ja lähetetään.
Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.
Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu. Kotimaan toimitukset tulee pääosin Postiin noudettavaksi.
Toimituksesta tilaajalle vastaa pääosin Posti Oy. Kuljetuksemme kattaa toimituksen lähipostiin. Aiempi ulkomailta tullut "toimitus perille asti" on Postin toimesta muutettu nyt Postin toimipiste noudoksi.
Osa lähetyksistä tulee Postin Business Express palvelulla, siihen ei kuulu soittoa ja ajan sopimista.
Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus vastaanottajan osoitteeseen.
Pakettia säilytetään 1 viikko ja kuljetusyksikköä täysi kalenteriviikko. Tämä jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.
Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.
Pienemmät, alle 35 kg ja alle 120 cm, tilaukset toimitetaan Postin pakettipalveluna.
Isommat tilaukset toimitetaan lavalla ja pääosin Postin (tai vastaava) kuljetusyksikkönä asiakkaan ulko ovelle. Postin toimituksissa ei ole ns. sisään kantoa.
------------
Postin ohjeita vastaanottajalle:
- Jos saamasi lähetys on vahingoittunut, tee Postille vahinkoilmoitus ja ilmoita myös lähettäjälle. Lähettäjä voi hakea Postilta korvauksia vasta, kun Posti on todennut vahingon.
- Jos lähetys on viivästynyt tai kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai pyydä lähettäjää olemaan yhteydessä meihin.
Kuluttajansuojalain mukaan verkkokaupassa myyjällä on vastuu tavaran kuljetuksesta. Jos tilaamasi tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksessa, voit yleensä saada myyjältä korvaavan tuotteen tilalle. Korvaus, jonka Posti maksaa lähettäjälle eli näissä tapauksissa myyjälle, on useimmiten arvoltaan tätä pienempi. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa lähetys ulkoisesti, kirjata vauriot ja ilmoittaa.
------------
Kaikki tuotteet on paketissa/pakkauksessa/kuljetuspussissa ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä vastaanotettaessa kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan varaumana, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä kuljetukseen ja myös meihin info@biro.fi .
Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.
Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tilauksen yhteydessä välittömästi tietoa.
Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.
Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi